DIA 2 - TORRE EIFFEL, INVALIDES, JARDIN DU TUILERIES, BOULEVARD HAUSSMANN

L'inici del segon dia començava a l'ineludible

Torre Eiffel

Val a dir que la primera vegada que vaig visitar París, anava amb cotxe i això va fer que em saltés Trocadero. En canvi aquest cop fins i tot he repetit. Crec que és un dels millors llocs per fotografiar la Torre. Així que us recomano passar-hi a diferents hores del dia si teniu l'oportunitat. Veureu com canvia l'escenari en funció de la llum.

De baixada van passar just per sota de la Torre i vàrem anar directament fins a Champs de Mars per fotografiar la Torre en un entorn diferent. Tot i que no hi havia una gran cua per pujar, vam decidir saltar-nos la turistada perquè ja ho havíem fet en el anteriror viatge i ens estimavem més omplir el dia amb altres activitats.
La ruta ens portava cap a

Les Invalides

És un dels monuments més destacats de París i tot i així, nosaltres només el vàrem veure per fora. Va ser una visita molt ràpida perquè tampoc vàrem perdre gaire estona fent fotos.
Creuant l'explanada s'arriba directament al Pont d'Alexandre III i aquí sí ens vàrem entretindre. Tenia en ment recrear alguna imatge de l'estil de Meg Bitton. Va resultar divertit!
Després vam veure de passada el Grand Palais i el Petit Palais i varèm seguir caminant fins a arribar a

Jardin des Tuileries

Feia solet i acabavem de dinar, així que ens va venir molt de gust seure una estona als bancs i aprofitar per descansar.
El museu de Louvre també ens el vam saltar perquè ja havíem estat en el anterior viatge. Només vàrem parar una petita estona per grabar-nos fent el burro per l'exterior i donar fe d'aquesta manera que havíem estat allà!
De camí cap al Boulevard Hausmann vàrem fer una parada tècnica en una cafeteria de la cadena illy.

El cafè era boníssim però el preu... Ai el preu! Crec que mai havíem pagat tant per un parell de cafès.

No recordo si abans del cafè o després, ens vèrem topar amb una de les xocolateries de Pierre Hermé i no m'hi vaig poder estar de comprar uns quants macarons!!

A Londres havíem tastat els de Ladureé i arribava el moment de poder contrastar-los amb aquests.
En quant a varietat de gustos, haig de dir que a Pierre Hermé són bastant més limitats, però de sabor... inigualables. Sens dubte han passat a estar en el primer lloc de la meva llista.

Vàrem acabar el dia a les

Galeries Lafayette

Per mi no són res de l'altre món i més si les comparem amb el Harrods de Londres per exemple.
El que sí val molt la pena és la terrassa de l'úlitma planta. Té unes vistes de París que són una meravella. Aquest era el motiu principal per el qual hi vàrem anar nosaltres.

I així va acabar el segon dia.

Si voleu llegir la resta d'entrades del viatge, cliqueu als següents enllaços:
PARÍS EN 5 DIES (pròleg)
DÍA 1 - Ruta D'Amélie, Père Lachaise i Canal Saint-Martin
DÍA 3 - Barri de St-Germain-des-Prés, Jardin du Luxembourg, Notre Damme, Estatua de la Llibertat
DÍA 4 - Catacumbes, Jardin des Plantes, Parc la Promenade Planteé, Barri Le Marais
DÍA 5 - Ile Saint Louise, Ile de la Cité, Pont Neuf, Arc de Trionf