DIA 7 - PENÍNSULA DE DINGLE

La primera visita del dia ens venia molt de gust:

Inch Beach

Aquesta platja té bandera blava i això ja és bon senyal, no creieu? És un paradís pels amants del surf i dels esports aquàtics. Nosaltres li teníem ganes entre altres coses per poder fer-nos fotos amb els reflexos de l'aigua. Vàrem estar una bona estona saltant, corrent i passejant sobre la fina sorra.
Feia un aire brutal però no ens va molestar gens ni mica!
Després vam anar cap a:

Dingle

Un poble molt turístic on curiosament vam trobar la mateixa gelateria que havíem conegut el dia anterior a Killarney i que tant ens va agradar. Aquest cop però, vam ser capaços de resistir la temptació perquè teníem previst fer un gelat a la tarda, tot passejant pel centre de Killarney abans de sopar.

Des de Dingle vaig aprofitar a enviar un parell de postals... No va ser una iniciativa pròpia. Un company de feina m'ho va demanar i jo que sóc obedient vaig fer tot el possible per complir amb l'encàrrec. Haig de reconèixer que em va agradar fer-ho. I va ser en aquell precís moment, que em vaig prometre a mi mateixa enviar-ne de més sovint.  Si no m'equivoco, l'última vegada que vaig enviar una postal, va ser al desembre de l'any 2010.

Després de passejar, enviar les postals i comprar alguna cosa per l'hora de dinar, vàrem tirar cap a:

Slea Head Drive

Una ruta circular que surt des de Dingle i recorre la part més abrupta i espectacular de la península.

Ens va agradar molt, sobretot la part de Clogher Head. Uns grans penya-segats que es van suavitzant cap a l'interior fins a arribar a convertir-se en pastures tenyides de lila... Tot un espectacle visual!

La següent destinació era:

Connor Pass

El port de muntanya més alt d'Irlanda.
Va ser una pena veure com per moments el dia s'anava tapant... La pluja i la boira van ser les culpables de no poder fer cap foto des del mirador i em va molestar perquè pintava molt bé, la veritat!

Entre que no vàrem fer capa parada a Connor pass i que vam passar per alt algunes visites com l'Oratori de Gallarus (actualment s'ha de pagar per entrar) o l'església de Kolmalkedar, anàvem molt bé de temps, així que vàrem sumar una visita més a la llista del dia:

El molí blanc de Blennerville

Al costat mateix de Tralee, podem trobar aquest molí que s'ha convertit en un dels punts més turístics de la zona. Es va construir l'any 1800 i va estar en funcionament prop de 50 anys. Després va caure en desús i actualment torna a estar actiu. Fins i tot es pot visitar per dins.

Després d'aquesta visita, vàrem fer el que qualsevol agència de viatges et ven com "una visita panoràmica" per Tralee, és a dir, fer un tomb sense baixar del cotxe, d'aquesta manera arribaríem a una hora prudencial a:

Killarney

Aquí és on passejant pel centre, el dia anterior vàrem conèixer la gelateria Murphy's. Més tard vam saber que és una cadena i que fins i tot tenen una gelateria a Espanya!

Els preus... No són econòmics, no ens enganyarem. Malgrat això, nosaltres ho teníem claríssim. Sí o sí volíem repetir.
I després de passejar mentre ens menjàvem el gelat... Va ser el torn d'una Guinness amb música en directe.

Va ser una bona manera de despedir-nos de Killarney.

Si voleu seguir llegint sobre el viatge:
PRÒLEG - Viatge a Irlanda
DIA 1 - Arriba a Dublín
DIA 2 - de Dublín a Belfast
DIA 3 - de Belfast a Derry
DIA 4 - de Londonderry a Wesport
DIA 5 - de Wesport a Galway
DIA 6 - de Galway a Killarney
DIA 8 - de Killarney a Cork
DIA 9 - de Cork a Kilkenny
DIA 10 - de Kilkenny a Dublín
DIA 11 - Matí a Dublín i tornada cap a casa.