DE RUTA EN BUSCA DE NESSI, ESCÒCIA - DÍA 3

...
de ruta en busca de Nessi

L'escala va ser a Invergordon. I des d'allà la naviliera oferia diferents excursions, però com sempre, nosaltres vam preferir l'alternativa d'anar per lliure. És sempre i sens dubte l'opció més econòmica!

Vam ser força intrèpids perquè ens vam decidir a llogar un cotxe. Sí, sí! Anglés, és a dir, amb el volant a la dreta i per arrodonir la festa, amb canvi automàtic!
...
La escala fue en Invergordon. Y desde allí la naviera ofrecía diferentes excursiones, pero como siempre, nosotros preferimos la alternativa de ir por libre. Es siempre y sin duda la opción más económica!

Fuimos bastante intrépidos porque nos decidimos a alquilar un coche. Sí, sí! Inglés, es decir, con el volante a la derecha y para redondear la fiesta, con cambio automático!

Pot semblar molt agosarat, però haig de dir que les carreteres són bones i amb poc trànsit si ho comparem amb les de Barcelona!
Per tant, nosaltres us ho recomanem al 100%.

L'empresa amb la qual vam fer tractes és Ken's Garage i ells mateixos ens van acostar els 3 cotxes que vam llogar fins el mateix moll. Així que va ser baixar del vaixell i tenir el cotxe allà mateix. Tota una comoditat!!

Un cop dins dels cotxes teníem unes 8 hores per endavant...
La ruta que vam dissenyar anava des de Invergordon fins a Inverness envoltant tot el Llac Ness.

Aquestes són un parell d'imatges del trajecte... Parlen per si soles, no?
...
Puede parecer muy osado, pero tengo que decir que las carreteras son buenas y con poco tráfico si lo comparamos con las de Barcelona!
Así que nosotros os lo recomendamos al 100%.

La empresa con la que hicimos tratos es Ken's Garage y ellos mismos nos acercaron los 3 coches que alquilamos hasta el mismo muelle. Así que fue bajar del barco y tener el coche allí mismo. ¡Toda una comodidad!

Una vez dentro de los coches teníamos unas 8 horas por delante ...
La ruta que diseñamos iba desde Invergordon hasta Inverness rodeando todo el Lago Ness.

Estas son un par de imágenes del trayecto ... Hablan por sí solas, no?

La primera parada va ser Beauly...
La primera parada fue Beauly

Un petit llogaret que agafa el seu nom del francès (lloc bell).
Es veu força ràpid i va ser la seva església on vàrem estar més estona. Tot i no tenir sostre, es manté molt ben conservada.
...
Una pequeña aldea que toma su nombre del francés (lugar hermoso).
Se ve bastante rápido y fue en su iglesia donde estuvimos más tiempo. Pese a no tener techo, se mantiene muy bien conservada.

Següent parada: Urquhart Castle.
Està situat a la costa nord del Llac Ness. Nosaltres no vam voler entrar. No som gaire amants d'entrar als castells i aquest no sembla que sigui massa especial. Clar que la foto de rigor no pot faltar!!
...
Siguiente parada: Urquhart Castle.
Está situado en la costa norte del Lago Ness. Nosotros no quisimos entrar. No somos muy amantes de entrar en los castillos y este no parece que sea demasiado especial. Claro que la foto de rigor no puede faltar!

Després camí cap a Fort Augustus.
...
Después camino hacia Fort Augustus.

Amb el seu Canal de Caledònia com a reclam turístic!
Va ser curiós veure com jugant amb l'aigua fan passar els vaixells pel canal.
...
Con su Canal de Caledonia como reclamo turístico!
Fue curioso ver como jugando con el agua hacen pasar los barcos por el canal.

Següent parada: Falls of Foyers. Una cascada que alimenta el Llac Ness.
Cada cop que recordo "el moment" d'aquesta breu parada ric. Ens vàrem fer un munt de baixar escales per anar a veure la cascada, fer la foto i tornada amunt (i això ja va costar més) Tot plegat no crec que durés més de 10 minuts. Ja era tard i encara faltava per veure Inverness...

És l'inconvenient dels creuers. Que hi ha una hora establerta per tornar si no et vols quedar a terra.

Inverness va ser l'última parada del dia.  Està considerada com la capital de les Highlands.
Just al centre de la ciutat s'eleva una colina on es pot veure el seu castell. I també al centre podeu veure el riu Ness travessant la ciutat.
Nosaltres vàrem rematar el dia caminant una estoneta per la vora del riu i entrant a la Catedral.
...
Siguiente parada: Falls of Foyers. Una cascada que alimenta el Lago Ness.
Cada vez que recuerdo "el momento" de esta breve parada no puedo parar de reír. Nos artamos de bajar un montón de escaleras para ir a ver la cascada, hacer la foto y vuelta hacia arriba (y esto ya costó más) En total no creo que tardaramos más de 10 minutos. Ya era tarde y todavía faltaba por ver Inverness ...
Es el inconveniente de los cruceros. Que hay una hora establecida para volver si no te quieres quedar en tierra.

Inverness fue la última parada del día. Está considerada como la capital de las Highlands.
Justo en el centro de la ciudad se eleva una colina donde se puede ver su castillo. Y también en el centro se puede ver el río Ness atravesando la ciudad.
Nosotros rematar el día caminando un rato por la orilla del río y entrando en la Catedral.

Ah, per cert, de tot plegat, del que menys vàrem gaudir va ser del propi Llac (que és la gràcia de l'excursió en si). No perquè sigui lleig, que no ho és, però la resta ens va agradar més!!
...
Ah, por cierto, de todo el conjunto, de lo que menos disfrutamos fue del propio Lago (que es la gracia de la excursión en sí). No porque sea feo, que no lo es, pero el resto nos gustó más!

Aquí vam deixar terres escoceses per endinsar-nos en els fantàstics Fiords Noruecs. Fa dos anys vàrem fer un tastet i ens vam quedar amb ganes de més!!
Aquí dejamos tierras escocesas para adentrarnos en los fantásticos Fiordos Noruegos. Hace dos años hicimos una degustación y nos quedamos con ganas de más!

Voleu veure les diferents escales del viatge?¿ Queréis ver las diferentes escalas del viaje?

Pròleg - Prólogo
DÍA 1. Edimburg, Escòcia.
DÍA 2. Leith, Escocia.
DÍA 5. Geiranger
DÍA 6. Olden, Noruega
DÍA 7. Flam, Noruega