RETRATS INDIA II


INDIA
RETRATS EN B/N

Amb aquesta, finalitzo les entradas de la India.



El resum l'he fet més d'un cop per aquells qui coneixent els meus gustos, m'han preguntat sobre aquest país, la seva cultura, els seus paratges i si és o no un lloc recomanable per anar de vacances...

No m'atreveixo ni de bon troç a fer una recomanació d'un lloc tan impactant, ho deixo al gust de cadasqu. L'única cosa que puc dir és que no deixa indiferent a ningú. T'enamora o l'odies a mort!
En el meu cas, ha deixat el llistó prou alt i serà difícil trobar algún altre indret que em transmeti tantes sensacions com ho a fet aquest...

Hi ha una única cosa que fa d'India el lloc més meravellós de tots. La seva gent.
Gairebé puc posar la mà al foc i anunciar a veu alçada que no trobaré a cap lloc, gent com aquesta. A ells, que malauradament mai veuran aquestes imatges, els hi dedico aquesta entrada i l'anterior...








Gràcies nens i nenes, iaios i iaies, mares i pares, nois i noies que sou fidels hinduistes, musulmans, sikhs, pagesos, gent de ciutat, en definitiva, gent ben avinguda i amable que sempre heu tingut una rialla a punt per ser captada per una viatgera més.


Comentarios

Entradas populares